ICT Nodig? – Midden Limburg Computerservice Swalmen
Computerservice Kerkrade

Oprichter Sven Pelders is sinds kort (weer) lid van onze club (en slaat een aardig balletje????). Daarnaast zijn wij blij te kunnen vermelden dat hij zich ook als sponsor aan onze club wil verbinden. Hieronder is te lezen waarom u juist bij zijn bedrijven aan het juiste adres bent!
Waarom kiest u voor ons?. Wij zijn persoonlijk, adviseren eerlijk en denken met u mee! Het maakt niet uit of u komt voor een eenvoudige kabel of voor een nieuw systeem. U als klant staat centraal met uw vraag of wens. Oh ja en een diagnose van uw defect is helemaal gratis !

– Slechte wifi?
– nieuwe laptop of pc, tablet of smartphone nodig?
– scherm defect van uw laptop, smartphone of tablet?
– accu defect van uw laptop of telefoon?
– problemen met uw e-mail
– is uw computer of laptop traag?
– printer nodig?, of inktpatronen?
– accessoires of randapparatuur nodig?
– computer op maat laten maken?
– game pc nodig?
– hulp bij het gebruik van uw computer?
– heeft u een virus?
– wilt u data overgezet hebben of heeft een kapotte harddisk?

U kunt het zo gek niet bedenken, wij hebben de oplossing en komen indien gewenst bij u thuis. Momenteel bieden we gratis haal en brengservice.

Iedere donderdag zijn wij open van 9:00 tot 21:00! Op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag van 9:00 tot 18:00 en op zaterdag van 9:00 tot 17:00!