TTV Lybrae Consultants Heerlen

TTV Lybrae Consultants Heerlen is een tafeltennisvereniging met een rijke historie. Zo won het eerste damesteam in de afgelopen tien jaar tweemaal de Champions League en éénmaal de ETTU-cup. Het is daarmee de enige Limburgse Sportvereniging die ooit een Europacup wist te winnen.

Toptafeltennis en recreatief tafeltennis gaan hand in hand in Heksenberg, de wijk waar de vereniging in 1973 werd opgericht en waar nu nog steeds de (in eigen beheer gebouwde) hoofdlocatie staat. Er zijn groepen voor jong en oud, van alle niveau’s, voor man en vrouw.

Ook zijn er diverse “dependances”, o.a. in Welten en Zeswegen waar men ook terecht kan voor recreatief tafeltennissers (of beginnende tafeltennissers). U leest er meer over via de diverse links in het bovenstaande menu.