Beste leden,

We hebben besloten, met pijn in ons (sport)hart ons damesteam per direct uit de competitie terug te trekken.

De reden is voornamelijk gelegen in de onmogelijkheid om voor alle wedstrijden in de eredivisie een volwaardig of volledig team te kunnen opstellen.

Door het feit dat de sterkte van de damescompetitie steeds minder wordt, gaan steeds meer dames om hun niveau te verbeteren, in het buitenland of bij de heren spelen. Dit geeft problemen bij het samenvallen van deze wedstrijden met de eredivisie dames!

We kunnen terugkijken op een geweldige periode met spannende wedstrijden en gezellige thuis – of uitwedstrijden. Ga maar na: 2 x de Champions League, 1x de ETTU cup en maar liefst 8! Nederlandse landstitels. Dit verleden willen we koesteren en niet besmetten door een onzekere toekomst.

We danken onze sponsoren, met name Lybrae Consultants en onze jarenlange sponsor en tevens supporter Gunther Furst.

Bestuur TTV Lybrae Heerlen