Onze dames moesten tegen Westa spelen in hun sterkste opstelling met Li Nan Sun en Linda van de Leur-Creemers, twee “oudgedienden”. Het werd een klinkende overwinning van onze “jeugdigen” met 5-1. Opvallend daarbij was dat het ene punt voor Westa niet door de oudgedienden werd behaald. De vraag is nu of dit sprake is van de doorbraak van een nieuwe generatie of dat beide “oudgedienden” een off-day hadden. Nu beiden “oud gedienden” hadden verloren lijkt het er meer op dat de nieuwe generatie echt aan het doorbreken is.

Het waren leuke wedstrijden met aantrekkelijk tafeltennis.

Ook afgelopen zondag werd met 6-0 door onze dames gewonnen, hetgeen lijkt te bevestigen dat de “jeugdigen” echt doorbreken.

Wellicht reden om “jezelf een uitje te gunnen” en bij een volgende thuiswedstrijd ook eens te komen kijken.

Wil je meer foto’s willen zien, klik dan hier.