Met gepaste trots meldt TTV Lybrae Heerlen de verlenging van de sponsorovereenkomst met Glazenwasser- en Schoonmaakbedrijf W.G. van Graven. Ook in 2019 heeft het bedrijf zich wederom als co-sponsor verbonden aan de tafeltennis vereniging van Heerlen.

Voor Glazenwasser- en Schoonmaakbedrijf W.G. van Graven is 2019 een bijzonder jubileum jaar welk in het teken staat van haar 40 jarig bestaan. Het bedrijf, dat door de jaren heen is uitgegroeid tot een begrip in de regio en ver daarbuiten, verzorgt niet alleen bedrijfsmatige projecten maar is ook de juiste partner als het gaat om werkzaamheden voor particulieren. Al 4 decennia lang, sinds de oprichting in 1979 staat er dagelijks een team van vakkundig opgeleid personeel klaar dat met veel enthousiasme en de nodige zorg voor u aan de slag gaat. Met de sponsorovereenkomst steunt Glazenwasser- en Schoonmaakbedrijf W.G. van Graven graag de jeugd bij hun ontwikkeling op tafeltennisgebied en het beoefenen van de sport.

Als vereniging gaat een bijzonder woord van dank uit naar dhr. en mevr. Van Graven voor de sponsorovereenkomst die zij als lokaal bedrijf ook in 2019 wederom met TTV Lybrae Heerlen zijn aangegaan.