Laatste wens René Daniels: Trainingsstage Zuid-Limburg

Bij de uitvaart van René is er geld ingezameld voor het KWF en de trainingsstage jeugd Zuid-Limburg. Een project dat René nog graag had opgezet, maar helaas niet meer heeft kunnen doen. De afgelopen maanden hebben we dan ook ons uiterste best gedaan om deze droom in vervulling te laten gaan. Dat doen we op vrijdag 16 en zaterdag 17 augustus. Jeugdleden van alle verenigingen uit Zuid-Limburg zijn uitgenodigd en de aanmeldingen lopen binnen. Oud international en bondstrainer Anne Vlieg is benaderd om deze trainingsstage te leiden, met assistentie van verschillende trainers.

Daar René bekend stond voor het regelen van sponsoren, leek het ons gepast om daar iets mee te doen bij deze laatste wens. In overleg met de vrouw van René, zijn we dan ook tot een ontwerp van een T-shirt gekomen, dat alle deelnemers aan de trainingsstage krijgen. Het T-shirt is een sportshirt, dat tijdens trainingen gedragen kan worden. De achterkant, heeft een silhouet van René, omringd door al zijn geliefde sponsoren en vrienden.

Voorbeeld van het shirt, achterkant verandert nog qua vormgeving, voorkant is definitief.

T-shirt bestellen

Wellicht willen ook andere mensen dit shirt hebben. Het betreft een eenmalige oplage. Wij kunnen dit shirt aanbieden voor slechts €10,-. Dit is een shirt van 100% polyester met bedrukking zoals in de onderstaande afbeelding.

Als u een T-shirts wilt bestellen, mail dan uw naam en de gewenste maat naar ws@ttvheerlen.nl en maak €10,- over naar onze penningmeester:

Naam:            TTV Heksenberg Landgraaf
O.v.v.:             Tshirt – #je naam
Bedrag:          €10,-
IBAN:              NL90 RABO 0109 3130 70

Indien je meerdere T-shirts wil bestellen, bijvoorbeeld voor een vereniging, vul dan het T-shirt-bestelformulier, mail dit naar ws@ttvheerlen.nl en maak het bedrag dat verschijnt over naar onze penningmeester.

Maattabellen

Hieronder vindt u de maattabellen voor zowel de kindershirts als de dames en heren modellen. Bestel de shirts voor woensdag 31 juli, daarna kunnen er geen meer besteld worden. De shirts kunnen worden opgehaald vanaf maandag 19 augustus.

Maattabel Kinderen

L 66 50
XL 68 53
XXL 70 56

De maten zijn indicaties, er kunnen geen rechten aan worden ontleend. Aanmelding verplicht tot betaling.